Gå til innhold

Tele 2 klar med 4G

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Skrevet

...men på hvilket nettverk? I dag og i fremtiden.

Skrevet

Ja, NetCom i dag, men hva med fra høsten av? Kan en regne med å få annen dekning da, event miste dekning? Er jo en usikkerhet her!

Skrevet

Ja, NetCom i dag, men hva med fra høsten av? Kan en regne med å få annen dekning da, event miste dekning? Er jo en usikkerhet her!

Så lenge Tele2 har roaming-avtale med NetCom vil du ikke få noe annet enn NetCom-dekning. Dersom du benytter Mobile Norway's nettverk i dag vil du få NetCom-dekning når de må slå av senderene sine.

Skrevet

Er jo fullt mulig dette.

De har jo trossalt det beste 3G-nettet og. By far.

Gi meg en edit-knapp.

Edit: Når det er snakk om hastigheter altså. Alle vet at Telenor er overlegne på hytten(e).

Skrevet

"Tele 2 klar med 4G

Mener deres 4G-tilbud er markedets beste."

Hvordan kan de mene dette? De kommer til å snylte på NetCom sitt nett der Chess har de desidert beste hastighetene...

Skrevet

Så lenge Tele2 har roaming-avtale med NetCom vil du ikke få noe annet enn NetCom-dekning. Dersom du benytter Mobile Norway's nettverk i dag vil du få NetCom-dekning når de må slå av senderene sine.

Ja dette vet vi, men spørmålet er fra høsten. Ref artikler i media om operatørvalg.

Skrevet

Er det noen som vet om jeg som har et tele 2 sjokkpris abonnement (en kampanje/tilbud med fri bruk av sms min mms og 6gb data for 199 pr mnd) også vil få 4g?

Skrevet

Er det noen som vet om jeg som har et tele 2 sjokkpris abonnement (en kampanje/tilbud med fri bruk av sms min mms og 6gb data for 199 pr mnd) også vil få 4g?

om du har ornær Ekstra large 6GB så vil du få 4G du og.

Gjest Slettet-376f9
Skrevet (endret)

Tipper at du fikk svar med en gang og kom inn i bedriftens ventesystem.

Fint så slipper NetCom å ha den gjøkungen i reiret sitt.

Litt kjapt ute med den, men det jeg lurer på er hvordan det går med Tele2s eget nett?

Endret av Slettet-376f9
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...