Gå til innhold

Automatisk Innlogging ved Cookies


Anbefalte innlegg

Hallo!

Eg bruker OK.no's forum mye...og da er det en ting som irriterer meg MYE! Det er at eg må logge meg inn for kvar gang eg kommer til forumet... Så da hadde det vert greit om dere kunne laget en funksjon at de som vil kan bruke Cookies til å logge seg på automatisk kvar gang man joiner ok.no's forum.

Man trenger bare hake av et ktuss for "Jeg vil bruke cookies til å logge meg på OK.no's forum" Enklere er det ikkje, da kan de som er opptatt av sikkerhet la vere å hake av det krysset...de som vil ha det enklest mulig, de krysser det av...

Eg tror nok det er mange som ønsker det samme som meg her!

Så, Lars Bjerke og "gjengen"...legg til cookies pålogging!...Plz!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


maxmhz skrev (2002-02-17 23:40):

Hallo!

Eg bruker OK.no's forum mye...og da er det en ting som irriterer meg MYE! Det er at eg må logge meg inn for kvar gang eg kommer til forumet... Så da hadde det vert greit om dere kunne laget en funksjon at de som vil kan bruke Cookies til å logge seg på automatisk kvar gang man joiner ok.no's forum.

Man trenger bare hake av et ktuss for "Jeg vil bruke cookies til å logge meg på OK.no's forum" Enklere er det ikkje, da kan de som er opptatt av sikkerhet la vere å hake av det krysset...de som vil ha det enklest mulig, de krysser det av...

Eg tror nok det er mange som ønsker det samme som meg her!

Så, Lars Bjerke og "gjengen"...legg til cookies pålogging!...Plz!



 

Jeg har automatisk pålogging :smile: Bare å bruke følgende side:

http://forum.overklokking.no/frames så har du det også hvis jeg ikke tar helt feil...

Lenke til kommentar

Quote:


maxmhz skrev (2002-02-18 18:41):

Men det er to ting eg lurer på:

1.Hva er dette "Gi ****** poeng? Hva er det for noe?


 

Mulighet for å stemme på andre brukere. Dette er ment for å gi andre lesere en pekepinn hvor seriøse de ulike brukerne er, og ikke minst for at folk skal jobbe mot å få en god karakter = mer seriøs posting.

 

Systemet er under uttesting.

 

Quote:


2.Hvordan gjør eg slik at eg kan vise signaturen min?


 

Hmm.. Går ikke an i frames-varianten enda. Noe av det som står på "to-do" lista mi.

 

Forøvrig, dersom noen har lyst til å utarbeide bedre layout/design så er det bare å ta kontakt: [email protected]

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...