Sunni Skrevet 12. oktober 2003 Skrevet 12. oktober 2003 Internettforbidelsen hopper ut(adsl /04/102 Telenor)Ca med 40sec. intervaller.Virker også å variere.Skannet maskinene fra Norten på nettet etter virus og hacking.Sjekket ledninger.Er det noen som har det samme problemet.Bor i fredrikstad.Det går greit å surfe,men online spill og Irck hopper maskinene ut av.Nedlasting av filer feks. gikk så vidt.Har et lan med D-link med to maskiner. Noen som vet noe.
Tåkelys Skrevet 12. oktober 2003 Skrevet 12. oktober 2003 Har en sønn her i Tromsø som er plaget med det samme. Hos Telenor sier de bare at det må være noe feil med maskinen hans, da de ikke kan finne noe galt med linjen. Han har store problemer med å få lastet ned noe, da han hele tiden mister forbindelsen til nettet. Han har ADSL.
Sunni Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Skrevet 12. oktober 2003 Mitt problem oppstod på fredag.Og det kan nok ikke være lett å måle linjen når fenomenet oppstår hvert 40ende sec. i kansje et sec.Har din sønn skiftet modem?
John Kr Skrevet 12. oktober 2003 Skrevet 12. oktober 2003 Har dere prøvd å "re-starte" ADSL modemet? Dette trikset bruker å hjelpe mot det meste.
Ozzy Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg fikk i alle fall (den gang jeg hadde telenor) det til å slutte når jeg byttet ut telenor adsl cden med RaSPPPoe. (oppkoblings program) Dere kan jo prøve det samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå