Gå til innhold

Unboxing: Vi pakker ut Sonys nyeste toppmodell


Anbefalte innlegg

Z1 Compact solgte også ladedock som ekstrautstyr.

Skal man ha en realistisk forhåpning om å holde dem vanntett etter noen måneders bruk må man bruke dock istedenfor å åpne og lukke USB-luken for lading hver dag.

Virker som det var litt både og der. Den første Zen som jeg har kom med ladedock KUN i Norge. Andre land måtte kjøpe den utenom. Z1 som noen av mine kompiser (3 av 4 altså) har fikk med ladedock så virker som det var spørs hvor man handlet eller noe. Har bestillt ekstra ladedock i tilfelle til Z2en. Har 2 stk til Zen. En i stue og en ved PCen.

Lukedilemmaet kan lett løses på Z1/Z2/Z-Ultra/Z-Tablet. Kjøp magnetisk USB kabel som smokkes rett på siden hvor telefon vanligvis står i ladedock :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke si at jeg liker kanten på telefonen. Vet ikke om den faktisk er tykkere, eller om det er sølvfargen, men synes min Xperia Z Ultra ser betraktelig mer elegant ut.

 

Noen andre som er enige? (Se eventuelt bort fra den faktiske størrelsen på Ultraen, som nok er alt for stor for de aller fleste utenom meg)

Tildels enig. Er veldig glad i designet på den originale Zen/Ultra og tableten. Likte ikke de nye kantene på Z1 men ser ut til at etter å ha holdt plastversjonen/utstilling så har de gjørt kantene litt mer "diskree" igjen om du skjønner :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...