Gå til innhold

Chess Superkontant avsluttes, alternativer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en sms rundt månedsskiftet:

 

Hei. 1.mai 2014 lanserer vi helt nye ChessKontant, og i den forbindelse oppgraderer vi ditt SuperKontant til ChessKontant. Dine priser fra 1.mai: startpris 0,99 kr, samtaler 0,29 kr pr. min til alle mobilnett og fastnett i Norge, SMS og MMS 0,29 kr til alle mobilnett i Norge, data 0,99 kr pr. MB (makspris 20 kr pr. dag og 5000 MB pr. mnd). Prisene er faste og det stilles ingen minstekrav til påfylling slik at du nå har den billigste samtaleprisen. Hilsen oss i Chess

Endret av Krokan
Lenke til kommentar

Fikk en sms rundt månedsskiftet:

 

Hei. 1.mai 2014 lanserer vi helt nye ChessKontant, og i den forbindelse oppgraderer vi ditt SuperKontant til ChessKontant. Dine priser fra 1.mai: startpris 0,99 kr, samtaler 0,29 kr pr. min til alle mobilnett og fastnett i Norge, SMS og MMS 0,29 kr til alle mobilnett i Norge, data 0,99 kr pr. MB (makspris 20 kr pr. dag og 5000 MB pr. mnd). Prisene er faste og det stilles ingen minstekrav til påfylling slik at du nå har den billigste samtaleprisen. Hilsen oss i Chess

Blir ikke det et av de billigste kontantkortene da? Hvis ikke det billigste :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Bare ikke glem at hvis du bruker litt data hver dag, så kommer prisen opp i 600 kroner per måned... Da er det ikke sikkert at det er det rimeligste alternativet. Mulig at f.eks. NetCom kontant fastpris kan lønne seg. Men jeg tar ikke fek i noen diskusjon omkring det.

Lenke til kommentar

Skal ikke legge skjul på at jeg i all hovedsak har brukt Chess Superkontant som mobilt bredbånd, så 5000 MB varer nok ikke særlig lenge for min del. Blir vel heller til at jeg går for Netcoms mobile bredbånd, der får man 100 GB, samt at de 3 første månedene har man dobbel kvote. Så får man krysse fingrene for at det er kommet noen mer romslige datakvoter innen den tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...