Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

3. jeg gang blør neseblod etter å ha spist en del godteri...


Anbefalte innlegg

Hver dag siste uka, eller 2 uker og jeg har eti en del goddis begynner jeg å blø neseblod. Høyre nesebor hver gang. Blør ganske bra også...

 

Hva i helvete? Alltid de dagene jeg etter jeg har eti goddis... kan spise alt annet andre dager å det går bra.

 

Jeg kjenner jo på hele kroppen at det dunker i hele kroppen etter goddiset...

 

Wtf?! Aldri vært sånn før. Før kunne jeg ete vel så mye om ikke mer og ikke merke en dritt...


Anonymous poster hash: 42320...324



Anonymous poster hash: 42320...324
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er egentlig ikke super uvanlig blandt unge, kan også få neseblod fra varme osv osv. Er mye som kan starte det. Hvor gammel er du? Og hvor lenge har du hatt dette?

 

Men det at kroppen dunker osv, er jo ikke bra. Du bør gå til lege, ta blodprøve. Kanskje diabetes eller noe?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Sær eller? små furten?

er ikke normalt nei.

 

he he he he

 

Tror han reagerer til ditt idiotisk "Sjekk det ut!" i kommentaren din. Og nå bare forsetter du med enda et barnslig respons.

 

Han har delvis rett. Det er noe som kan oppstå for personer som, f.eks, har allergier. Om du hadde faktisk giddet å "sjekk det ut" selv, f.eks Google det litt, ville du funnet mye på emnet.

 

Nå svarte aldri OP på ganske relevante spørsmål som ble spurt.

Endret av nosync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...