Gå til innhold

Bærbar til å spille på.


Swix

Anbefalte innlegg

heisann alle!!

 

Jeg vurdere å kjøpe meg en bærbar datamaskin. Jeg har tenkt å bruke opptil 19 000kr. Og det som jeg skal ha maskinen til er Spill og Internett surfing.

Men jeg stiller vise kritereier:

 

- Ikke for stor og tung

- Min 1GHZ

- Min 14.1" skjerm

- Bra til å spille på

- Cd brenner

- Nettverkskort

- Godt grafikkort

 

Hvilke maskiner vil dere anbefalle til under 19 000,- som har de kriteriene som er ført ned ovenfor??

 

MVH

 

Tore

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo,

 

SONY Vaio bærbare selges ikke i Norge. Itbutikken er de eneste jeg vet om, og de er som du vet dansk. De har heller ikke et så mange alternativer å by på.

 

Ville kanskje ha sett på hva Dell Inspiron 4100 har å by på. Men kan kanskje bli litt dyrt for deg. Problemet er pris - dessverre. Ellers så er ikke Zepto Znote 2001 så gal heller faktisk, se vår test av Znote 2001 for mer info.

Lenke til kommentar

Det er som oftest prisen som blir det store spørsmålstegnet. Men jeg må kunne få en bra bærbar data til å spille på til under 19 000,-. Skal til usa i påsken, hva hvis jeg kjøper meg en Sony GR 370 eller 390. Hvis du ser bort ifra tastauret. Er ikke dette den "komplette" maskin når det gjelder spill? Holder ikke 256mb/512 ram 1.13/1.2GH og det skjerm korte som er med, god standar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...