Gå til innhold

Feil i mediaplayer


Anbefalte innlegg

"This file does not have a program associated with it for performing this action" Create an association in the folder options control panel"

Dette er feilmeldingen jeg får opp på endel filer videoklipp jeg vil spille ved å dobbeltklikke. Å høyreklikke og velge å spille av med mediaplayer går fint. Har også merket av "always use this program to open this kind of file" Likevel går det ikke.

Men hva må jeg velge i folder options inne i control panel?

Og hva kan jeg ha gjort, denne forandringen kom plutselig uten at jeg kan huske å ha gjort noen forandringer. :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"This file does not have a program associated with it for performing this action" Create an association in the folder options control panel"

Dette er feilmeldingen jeg får opp på endel filer videoklipp jeg vil spille ved å dobbeltklikke. Å høyreklikke og velge å spille av med mediaplayer går fint. Har også merket av "always use this program to open this kind of file" Likevel går det ikke.

Men hva må jeg velge i folder options inne i control panel?

Og hva kan jeg ha gjort, denne forandringen kom plutselig uten at jeg kan huske å ha gjort noen forandringer. :shrug:

 

Åpne et vindu (min datamaskin) "tools" "folder options" "file types" Her velger du ut alle fil typene for video.. asf, mov mpeg, mpg avi, wmv osv, hvis det er flere.. og velg opens with, "advanced" for å bytte ut ikonene, hvis du ikke liker det stygge orginal greiene xp har til vanlig, personlig har jeg c:windowssystem32quartz.dll der ligger mange ikon filer, som ble brukt i 98, 2k..

 

Håper dette hjalp litt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...