Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] ''mislykket pålogging for user profile service'' Hjelp :(


Anbefalte innlegg

Hei! I dag skulle jeg logge meg inn på pc'n min etter at jeg hadde kommet hjem fra skolen. Da jeg hadde skrevet inn passordet mitt, kom denne meldingen opp: ''mislykket pålogging for user profile service'' og det eneste alternativet var å trykke ''OK'' som førte meg tilbake til logg-in skjermen. Dataen funket helt bra igår og har ikke gjort en oppdatering (som jeg veit om) som kunne ha gjort noe.

 

Jeg har ikke en gjeste-konto som jeg kan bruke heller på pc'n, så jeg håper noen her kan hjelpe meg :) Jeg har ikke noe VEEELDIG viktig på pc'n min untatt musikk, spill og kanskje noen bilder, så restarte (slette ALT) pc'n KAN være eit alternativ (vist de ikke er noen annen utvei). Jeg er ikke så velig flink med data, så jeg håper dere kan gi meg en beskrivelse som jeg kan forstå :) Vist noen lurer så er de en stasjonær pc som er hånd laget for et pris på ca 12K.

 

-Magnus :)

Endret av Phoxec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan kanskje bruke "ERD Commander" som er en boot CD, jeg hra ikke prøvd, men anntar registeret kan endres via denne.

Fikk det til :) Måtte trykke F8--> velge driver ---> trykke F8 igjen så kunne jeg velge ''Safe Mode'' :) Tusen takk for hjelpen :)

Endret av Phoxec
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...