Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skifte tenningslås, tanklokk og sallås


XYX

Anbefalte innlegg

Hei!

Har mistet min eneste nøkkel til en tzr. Ser ut som jeg må bytte hele låsesystemet. Er det noe som man kan få gjort selv eller må den på verksted med tanke på spesialverktøy osv.? Takk på forhånd

Endret av XYX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har mistet min eneste nøkkel til en tzr. Ser ut som jeg må bytte hele låsesystemet. Er det noe som man kan få gjort selv eller må den på verksted med tanke på spesialverktøy osv.? Takk på forhånd

Hei, du kan bore opp tenningslåsen dersom du skal kjøpe ny låsesystem. har selv gjort det, prisen på en ny tenningslås er ikke billig. da gjelder det å kjøpe noe brukt ;)

Lenke til kommentar

skulle bytte tenningslås/sallås/tanklås på min YZF fordi jeg mistet nøkkelknippet, Yamaha kunne ikke lage nye nøkler da YZF tydeligvis har ett eller annet spesielt låssystem slik at jeg måtte bytte alle låser istedenfor å få laget ny nøkkel (ihvertfall det jeg fikk høre av merkeforhandler), prisen inkl. materialer og arbeid skulle komme på ca. 3500,- men dagen etterpå fant jeg nøkkelknippet så slapp å gjøre det alikevel :)

Lenke til kommentar

skulle bytte tenningslås/sallås/tanklås på min YZF fordi jeg mistet nøkkelknippet, Yamaha kunne ikke lage nye nøkler da YZF tydeligvis har ett eller annet spesielt låssystem slik at jeg måtte bytte alle låser istedenfor å få laget ny nøkkel (ihvertfall det jeg fikk høre av merkeforhandler), prisen inkl. materialer og arbeid skulle komme på ca. 3500,- men dagen etterpå fant jeg nøkkelknippet så slapp å gjøre det alikevel :)

Da slapp du unna med 3500'kr ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...