Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Lisbeth.

et virkelig fint portrett av pilfink, med fin positur, svært god skarphet, rene, klare farger, bra lyskvalitet og en fantastisk bakgrunn ! :)

Fremragende ! :)

 

Vennlig hilsen

Albert.

 

Tusen takk for hyggelig kommentar :D

Mvh.

Lisbeth.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...