noNameRequired Skrevet 28. mars 2014 Skrevet 28. mars 2014 Hei. Det er ganske så flaut å stille dette spørsmålet, men må spørre det, siden jeg ikke finner måten å skrive tegnet " på? Jeg driver å lærer Python programmering og jeg er lei av å klippe og limet det tegnet, så jeg lurte på om hvordan jeg i det hele tatt lager dette tegnet? Om denne tråden er settet på feil plass så ber jeg forum-moderatorene flytte denne tråden et annet sted. Mvh En flau kar som spør dette spørsmålet...
Icetears Skrevet 28. mars 2014 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Shift+2 Endret 28. mars 2014 av Icetears
etse Skrevet 28. mars 2014 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Først av alt: fint om du skriver en beskrivende tittel på tråden. "Hjelp" sier oss veldig lite. Greit å skrive kort hva du trenger hjelp med i tittelen så man fort vet om dette er noe man faktisk kan hjelpe med. Forslag til tittel: Hvordan skrive anførselstegn På normale tastatur er det: Shift+2 Endret 28. mars 2014 av etse
noNameRequired Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Skrevet 28. mars 2014 Takk for hjelpen. Igjen meget flau over å spørre dette spørsmålet, men hadde dessverre ikke noen andre valg en å spørre.
Kakeshoma Skrevet 28. mars 2014 Skrevet 28. mars 2014 Om du ser på tastaturet ditt (om det er ren norsk layout) så ser du om du skal bruke Shift+n eller Ctrl+Alt+n for å skrive forskjellige tegn. Er tegnet oppe på talltastene er det Shift, er det nede så bruker du Ctrl+Alt.
slacky Skrevet 28. mars 2014 Skrevet 28. mars 2014 (endret) I Python har følgende tegn samme betydning: ' <-- Dette tegnet er normalt sett mellom "æ" og "Enter", ingen tast-kombinasjon kreves. Endret 28. mars 2014 av slacky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå