Fiskefiske Skrevet 23. mars 2014 Skrevet 23. mars 2014 Hei! For et par dager siden begynte jeg å få feiled 0xc000000e. Etter et par dager da det funket å bare skru den av og på, ville ikke noe funke. Skru PCen av og på, starte den i sikkerhetsmodus, og alt annet mulig jeg fant. Eneste løsningen jeg fant var at jeg måtte finne W8 disken og reparere fra den, om så clean install. PCen min har ikke DVD-rom, så hva skal jeg gjøre? Jeg har prøvd å lage den om til en ISO-fil, men da kommer det opp at "The ISO-file is invalid". Takk på forhånd.
covah Skrevet 23. mars 2014 Skrevet 23. mars 2014 Har du tilgang til en annen maskin med DVD-rom? Og har du en USB-minnepen på minimum 4 GB? Hvis ja, så kan du lage en bootbar USB-pen med Microsoft 7 USB/DVD Download Tool (ja, det står win7, men den virker like fint på win8).
Xprez Skrevet 23. mars 2014 Skrevet 23. mars 2014 alternativt så kan du jo også invistere i en usb dvd rom
Fiskefiske Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Skrevet 23. mars 2014 Har du tilgang til en annen maskin med DVD-rom? Og har du en USB-minnepen på minimum 4 GB? Hvis ja, så kan du lage en bootbar USB-pen med Microsoft 7 USB/DVD Download Tool (ja, det står win7, men den virker like fint på win8). Det var den jeg prøvde, fikk opp "Invalid ISO-file"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå