Gå til innhold

Oppdatere uten windows update?


Anbefalte innlegg

Kan man oppdatere windows XP med de nyeste sikkerhetsoppdateringene uten å være koplet opp mot internett? Jeg har ikke internett tilkopling på min maskin, men vil likevel gjerne ha de nyeste oppdateringene. Er det noen som vet om microsoft tilbyr alle oppdateringer som egne filer for nedlastning? Vet dere hvor jeg i så fall kan få lastet disse ned?

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker. Akkurat det jeg var ute etter. Ikke noe problem med hastighet. Laster det ned på skolen (4Mb linje, helt alene  :-) ). Er det en raskere måte og innstallere patchene på enn å dobbeltklikke på alle .exe filene? det blir tungvindt når det er ca. 100 oppdateringer jeg vil installere...

 

Du kan bruke noe som heter Qchain. (søk på microsoft technet så finner du denne og en beskrivelse av hvordan den skal brukes).

 

- Ralek -

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takker for hjelp. Har funnet informasjon om hvordan qchain, og noe som heter update.exe heter. Det jeg ikke finner ut er hvordan jeg skal kjøre disse programmene. Det står fine beskrivelser av kommandoer som kan brukes i disse programmene, men ingenting om hvor jeg kan få tak i dem. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...