Gå til innhold

asus a7n8x deluxe

Renzor_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva for noen hardisker vill funke da? bruker 120 gb segate baracuda no.. lurer på om eg skal kjøpe ein til.. vil dette funke?

Kortet støtter alle P-ATA og S-ATA-harddisker. Cuda-diskene vil fungere helt fint.

Skrevet

Det er en ting jeg lurer på, siden den har sata/150, går det ann å kjøre en SATA disk uten å kjøre den i RAID (fått inntrykk av at man må det, ikke sikker må jeg si). Å kan jeg kjøre en maskin med dette hovedkortet med KUN en SATA disk, ingen IDE (ATA-133/100/66/33) disker, slik at jeg booter (å har OS'et på SATA/155 disken?)

Det haster med å få et svar

Skrevet
Det er en ting jeg lurer på, siden den har sata/150, går det ann å kjøre en SATA disk uten å kjøre den i RAID (fått inntrykk av at man må det, ikke sikker må jeg si). Å kan jeg kjøre en maskin med dette hovedkortet med KUN en SATA disk, ingen IDE (ATA-133/100/66/33) disker, slik at jeg booter (å har OS'et på SATA/155 disken?)

Nei du kan kjøre single S-ATA disk på A7N8X DX. Jeg kjører en S-ATA Raptor som systemdisk, og to P-ATA disker som "stuffdisker" :wink:
Skrevet

Nei du kan kjøre single S-ATA disk på A7N8X DX. Jeg kjører en S-ATA Raptor som systemdisk, og to P-ATA disker som "stuffdisker" :wink:

Tusen takk for svaret, det ble jeg meget glad for å høre :-)

Men har du noensinne prøvd å kjøre maskinen uten Paralell ATA (PATA diskene) dine i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...