Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows 7 treg(starter aldri) - kan ikke installere ny win7 heller


Anbefalte innlegg

Har et problem med pcen. I går når jeg startet kom den helt inn på win7 gikk det veldig treg, 4-5 minutter. Trodde den hadde låst seg, restartet, og siden da har jeg ikke klart å komme forbi windows loading screen. Prøvd mange ganger, og ser en slags rask bluescreen før den omstarter.

 

Ser ikke noe galt med temperaturer i bios og har prøvd å sette default settings. Holder på å prøver å installere ny windows 7 men den kommer ikke langt. Valgte hva slags språk jeg ville ha og trykket på installer, så kommer den ikke seg videre. Har prøvd 2 forskjellige win 7 dvd.

 

Har z-87 hovedkort, GTX 760, WD750 green power, VX550 strømforsyning, corsair 8gb ddr vengeance.

HD og strømforsyning er mange år gamle.

 

Jeg koblet nettopp ut HD og kom videre i installasjon for win7. Så jeg antar disken er helt død? Kan jeg redde filer fra den? Da kan jeg vel utelukke at motherboard er død?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan det ha noe med RAM settings å gjøre? Har ikke forandret volt settings på RAM eller overclocket CPU.

 

Nå lot jeg installasjon stå på i 30 minutter og klarte å komme til neste del. Gikk jeg inn på partisjoner for å velge hvor windows skal så begynte den å loade igjen... nye 30 minutter? Skjønner ikke hva som er galt. Ser partisjonene der inn ihvertfall.

Endret av donkeystealing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...