Gå til innhold

Er det å pierce nippelen vondt?


Anbefalte innlegg

Er en jente på snart 19 år som skal pierce nippelen på fredag. Spørsmålet mitt er så enkelt som dette; er det vondt? hvor vondt er det?

 

Vil ikke si jeg gleder meg no særlig til det sekundet nåla stikker gjennom men kjekt å være litt forberedt osv.
Har bla. piercinger fra før (navlen, underleppa og tunga) og tatoveringer så er jo ikke ny på det å kjenne litt smerte.

 

Gjerne kom med egne erfaringer og opplevelser! :):):wee:

 

Er foresten emla plaster en løsning? Hjelper dette?

Endret av Radioløs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

er ikke jente, men hadde en i brystvorta for mange år siden, husker ikke det som spesielt vondt, bare første stikk... men så det er sagt, jeg vil ikke anbefalle og ta piercing i brystvorta, min har blit "ødelagt" av det, den er mye større enn den andre.

 

har også puncha 4mm i ørene med nål, sikkert noe av det samme, det er bare første stikk og litt svie.

 

gjør mye vondere å slå tåa i bordet enn å pierce puppen.

Lenke til kommentar

Nippel og jente på 19 år i samme setning får blodet til å bruse i buksa.. on topic så tok jeg selv piercing i nippel da jeg var 17. Gjorde det når jeg var på ferie i Spania og smerten er veldig overdreven.. det er vondt men ikke noe du kommer til å slite med å holde tårene tilbake for å si det sånn, med mindre du har ekstremt lav smerteterskel :)

Lenke til kommentar

Du stikker en nål gjennom noe på kroppen din såklart gjør det vondt, det finnes nesten ingen som reagerer likt på smerte, jeg kan skjære meg på kniver ganske dypt uten og få noe særlig vondt men jeg får drit vondt av varme ting :p

 

Men det gjør vist ikke så vondt som man kanskje skulle tru, har flere venninder som har piercing i nippel og de syntes ikke det var så ille, Har forsåvidt en kammerat med det også men han kan du jo skyte uten at han merker det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...