Gå til innhold

Big bear


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som du får tatt noen flotte turer der oppe i det kalde nord. :)

 

Det hadde jeg. Og sikkert ikke siste gang jeg lå der på magen i snøen der oppe for å ta bilder fra det ene eller andre ønskete perspektiv, hehe... vurderer en 6-dagerstur med hundeslede til østkysten en vakker dag, eller kajakktyr til Pyramiden... Men kalde nord stemte ikke helt, temperaturene var nesten oppe i plussgrader da jeg var der. Tilfelle eller klimaveksel? ;)

Lenke til kommentar

 

Ser ut som du får tatt noen flotte turer der oppe i det kalde nord. :)

Det hadde jeg. Og sikkert ikke siste gang jeg lå der på magen i snøen der oppe for å ta bilder fra det ene eller andre ønskete perspektiv, hehe... vurderer en 6-dagerstur med hundeslede til østkysten en vakker dag, eller kajakktyr til Pyramiden... Men kalde nord stemte ikke helt, temperaturene var nesten oppe i plussgrader da jeg var der. Tilfelle eller klimaveksel? ;)

 

 

Hørte rykter om at det var litt snodige temperaturer der, ja. Da jeg var der oppe i februar hadde vi 2 plussgrader, på en tid hvor gjennomsnittstemperaturen vanligvis ligger på 15 blå. ;)

 

Jeg fabulerer om en tur opp på sommerstid, sånn at man kan komme seg litt rundt med båt. Pyramiden står øverst på ønskelisten!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...