PerPål123 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Skrevet 7. mars 2014 Du kan lage en gratis? Det kan jeg, men jeg gidde ikke å trene den opp!
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Da kommer du heller ikke til å spille lenge. Runescape er et spill der du skal "trene opp", gjøre quest, farme gull og annet. Det å trene skills er jo halve runescape. Tar deg ikke mange dagene å bli 40-50 i alle fighting-skills, samtidig som det er kjedelig å ikke få muligheten til å trene agility fordi du får en konto.
Munty Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 snip Jeg støtter JonasKs her. Du vil nok få mer glede av å etablere en brukerkonto selv. Personlig ville jeg aldri følt meg hjemme i en konto jeg har fått av noen andre. Quest jeg aldri har gjort selv, items jeg aldri har skaffet selv osv.. 1
PerPål123 Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Skrevet 8. mars 2014 Da kommer du heller ikke til å spille lenge. Runescape er et spill der du skal "trene opp", gjøre quest, farme gull og annet. Det å trene skills er jo halve runescape. Tar deg ikke mange dagene å bli 40-50 i alle fighting-skills, samtidig som det er kjedelig å ikke få muligheten til å trene agility fordi du får en konto. Enig med deg der
brukar2341 Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Det kjekkeste med runescape er nettopp det, å trene seg opp, utforske verdenen som en newb, sett på rolig musikk og slapp av spillet synes jeg er på det kjekkeste når man er i lvl 50 ish, og når de kule questene begynner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå