Gå til innhold

[Løst] Problemer med radeon R9 290


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det er nok som du sier bedre med intel prosessor. Har kjøpt prosessor og hovedkort hos harddisk i bergen så får se hva jeg får gjort.

Hvilen deler? :)

 

OBS, mente ikke at jeg har kjøpt nye deler men Amd a10'en og hovedkortet som jeg har nå kjøpte jeg der for nesten to uker siden.

 

Så nå at det jeg hadde skrevet kom helt feil frem :p

Endret av IvarDude
Lenke til kommentar

 

 

Det er nok som du sier bedre med intel prosessor. Har kjøpt prosessor og hovedkort hos harddisk i bergen så får se hva jeg får gjort.

Hvilen deler? :)

 

OBS, mente ikke at jeg har kjøpt nye deler men Amd a10'en og hovedkortet som jeg har nå kjøpte jeg der for nesten to uker siden.

 

Så nå at det jeg hadde skrevet kom helt feil frem :p

 

Jepp. Thats make sense :) Gikk på litt bomkjøp når jeg kjøpte en Intel CPU uten K bak :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nå kjøpt ny prosessor (i5 4670) og hovedkort (ASUS B85M-G), og hva kan jeg si?? Dere hadde selvfølgelig helt riktig :dribble: Ytelsen har økt ekstremt i alle spill og alt fungerer rett og slett mye bedre :tease:

Vil si tusen takk til alle som har hjulpet meg med å finne ut problemet.

 

Ps: alle som leser dette må huske at det aldri er lurt å kjøpe en såkalt APU :sick: til gaming.

Endret av IvarDude
Lenke til kommentar

Har nå kjøpt ny prosessor (i5 4440) og hovedkort (ASUS B85M-G), og hva kan jeg si?? Dere hadde selvfølgelig helt riktig :dribble: Ytelsen har økt ekstremt i alle spill og alt fungerer rett og slett mye bedre :tease:

Vil si tusen takk til alle som har hjulpet meg med å finne ut problemet.

 

Ps: alle som leser dette må huske at det aldri er lurt å kjøpe en såkalt APU :sick: til gaming.

Gratulerer :) Da vet du til evt neste gnag du skal ha ny rig, Trow that APU :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...