Gå til innhold

"catch them all"? [Pokemon]


Anbefalte innlegg

Heisann:)

 

Jeg har ganske mye fritid, og tenkte at jeg liksågodt kan prøve og få gjort noe med den, så jeg tenkte og lage en "living pokedex". Men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fra med det.

 

Ett problem jeg har er for eksempel "event pokemon" som for eksempel Mew og Deoxys, hvordan skal jeg kunne skaffe de?

 

Tenkte og begynne med Leafgreen også gå over til emberal, heartgold, platinum, black, white 2 også til slutt pokemon Y. Burte jeg endre noe i den rekkefølgen?

 

Kan vell også legge til at det og jukse inn pokemon ikke kommer på tale :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Ja, har søkt litt rundt og av ulike grunner kan man dessverre ikke overføre fra 1 og 2.gen videre! :(

 

Jeg skal se om jeg kommer på noe, men foreløpig vet jeg da ikke om noen måter å få tak i disse to på. Jeg fikk selv tak i Deoxis for et par måneder siden under en event til BW/BW2 før jeg byttet den vekk. Må nesten håpe på eventer i framtida ;) Skal ikke se bort fra at Deoxis kommer når 3.gen remake kommer! ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja takk, men kan man overføre ting fra 1-2 gen pokemon til 3gen+? trodde FireRed og LeadGreen blaget nettopp pga. at man ikke kunne? :p

 

Måtene det overføres på er at du må overføre fra gen til gen frem til sapphire/ruby der du da må fullføre ligaen på den generasjonen og på diamond/pearl/platinum for så å overføre dem til ds generasjonen via en gammel nds som har gba støtte, derifra så er det normal overføring frem til X og y.

 

Er et helvete, men er slik det må gjøres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...