Gå til innhold

Har laget et lite spill? Noen som vil prøv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Trenger poengsystem, og online highscore,

 

muligens muligheten til å forflytte seg frem og tilbake i bilde, så man kan flytte mer på seg?

 

I know :p lurer bare på hvordan jeg skal implementere high score siden det kun er 5 levler og etter det er spillet over..

Lenke til kommentar

 

Trenger poengsystem, og online highscore,

 

muligens muligheten til å forflytte seg frem og tilbake i bilde, så man kan flytte mer på seg?

 

I know :p lurer bare på hvordan jeg skal implementere high score siden det kun er 5 levler og etter det er spillet over..

 

så langt kom jeg ikke på de tre minuttene jeg prøvde spillet :p

du kan jo eventuelt bare utvide spillet med høyere og høyere hastighet?

Lenke til kommentar

Dette var jo skikkelig artig! Spilte nettleser-versjonen, hadde litt problemer med lav framerate, men så kom det seg etter en ti sekunder inn i spillet.

 

Hvor lenge siden du begynte med Unity? Har selv bare en tre-fire timers erfaring fra programmer som RPG Maker og Game Maker for omtrent 10 år siden.

Endret av HeatedCoffee
Lenke til kommentar

Dette var jo skikkelig artig! Spilte nettleser-versjonen, hadde litt problemer med lav framerate, men så kom det seg etter en ti sekunder inn i spillet.

 

Hvor lenge siden du begynte med Unity? Har selv bare en tre-fire timers erfaring fra programmer som RPG Maker og Game Maker for omtrent 10 år siden.

 

 

Takk! :) dette er vel mitt første "seriøse" spill prosjekt i unity, så har ikke holdt på med det så lenge.Kanskje brukt en 50 timer max :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...