Gå til innhold

Stort HD-problem!


CCTSM

Anbefalte innlegg

For meg høres dette ut som en defekt partition table.

Om disken er partisjonert med partition magic, og du har en partitionmagic rescue disk, er det stor sjanse for at det kan rette på problemet.

 

En annen løsning som kunne gått bra hadde vært å putte disken i en linux maskin. (må da ha støtte for NTFS i linux) Er utrolig hvordan linux kan lese data på FAT32 partisjoner som windows ikke klarer, så det kan tenkes å funke med NTFS også.

 

Men disse ideene kommer vel litt sent siden du allerede driver restore.

 

Du bør i det minste lowlevel formatere disken før du bruker den på nytt.

 

-pg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, restore er ferdig, holder på å flytte alt tilbake.

brukte GetDataBack for NTFS, funket som en drøm. tok ~5 timer å restore 90 GB.

 

...

Dette er et problem med XP. Skal sende deg addresse til fix.

...

 

skulle likt denne fixen, da jeg vil ikke at det skal skje på nytt...

 

 

-CCTSMaster

Lenke til kommentar

Hei har et lignende problem! Her om dagen gikk jeg ned for å spise middag. Når jeg komm opp igjen til pc'en var sceersaver skrudd på som vanlig. Men da jeg skulle gå inn på E: fikk jeg en feil melding om den ikke var formatert! Hva har skjedd?! En HDD kan vel ikke bare "ikke formatere" seg sånn uten videre? HDD lagde en en repeterende lyd omtrent hvert minutt, og hver gang jeg opna et vindu eller startet opp et program kom den lyden igjen. Så da gikk jeg inn på Partition Magic 8 for å se hva problemet var, siden jeg ikke kunne gå inn på eller ta høyre mueklikk på den i XP. I Partition Magic fikk jeg en feil meldingog HDD ble vist fram som at den var full. Men den er ikke full. Dette er bare E: partisjonen jag har dette problemet med. Jeg har veldig mange filer der som betyr mye for meg!! nesten alle sangene jeg har lagd ligger der! Dette betyr omtrent det som for meg som hvis noen hadde øtmt bankkontoen din

 

Kan jeg bruke Stellar Phoenix NTFS til å gjenopprette disse filene ragistan?

eller må jeg bruke et annet prog. ?

 

Her er feilmeldinge:

Her er feilen jeg fikk i Partition Magic

 

Dette er feilen når jeg skulle kjøre CHKDSK i DOS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...