Gå til innhold

Fifa 14 disconnecter etter hver online sesong kamp jeg spiller


Tvdude:/

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg trenger virkelig hjelp!

 

Hver ONLINE SEASON KAMP jeg spiller får jeg denne meldingen når kampen er ferdig: "Det oppsto en feil med ultimate team, og du tas dermed tilbake til fifa 14 hovedmenyen" (sikkert ikke helt ordrett). Så automatisk forlater jeg ultimate team. Når jeg så har kommet meg på ultimate team får jeg denne meldingen: " DNF. Du fullførte ikke forrige kamp, og dermed vil du tjene mindre kampmynter i fremtidige kamper" (heller ikke ordrett). Jeg har aldri blitt disconnectet fra EA SERVERE eller selve PSN-BRUKEREN min. Dette skjer være eneste kamp. Jeg har prøvd å restarte ruteren mange ganger, men til ingen nytte. Uansett om jeg vinner, spiller uavgjort eller taper, så får jeg automatisk feil når spillet skal ta meg til ULIMATE TEAM HOVEDMENYEN.

 

Vet noen hvordan jeg kan løse problemet? Jeg vet at det er flere som har dette problemet og jeg er nødt til å klage på EA'S SERVERE som er til å bli kvalm av. Jeg har sendt dem en mail men de har ikke svart enda. Jeg har også prøvd å ringe kundeservice 3 ganger der jeg har ventet i 30minutter hver gang.. Jeg ble så gal av den stygge bakgrunnssangen at jeg orket ikke prøve flere ganger. Men uansett så må de jo ta telefonen og hjelpe meg! Håper dere er til større hjelp enn EA er..

 

Takker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...