Gå til innhold

Battlefield 4: Second Assault får dato


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

Har 0 problemer med bf4 jeg, så jeg kjønner meg ikke på folk som har problemer....

 

Men uansett, gleder meg!

ingen problemer her heller, de burde være glad de har noe å klage over :p
Ingen problemer? Hvilket spill spillere dere da? Kan umulig være BF4! Alle har problemer der.
nei, det er flere jeg kjenner IRL som ikke har problemer en som har problemer.

 

etter hva jeg og vennene mine har funnet ut er at hvis man har kraftig pc med intel prossesor og AMD 7900 serie og bedre har man ingen krasj problemer eller grafiske bugs, og heller ikke noen "netcode" bugs, det er faktisk bevist fra før av at hvis prossesoren sliter med å kjøre BF4 blir det "netcode" problemer... og jeg bruker"" fordi det egentlig ikke har noe med netcode å gjøre.

Da er dere bare utrolig uoppmerksomme! Spille har en forferdelig netcode! Dør rundt hjørner, momentant død, spillere som kan stå vent fra deg og forsatt drepe deg..

 

http://www.youtube.com/watch?v=8C0COfAHHf0

 

Ikke påstå at dette ikke er et problem, det er et enormt problem!

Det skjer aldri med meg, aldri.

Da er du unntaket cause de fleste sliter (fremdeles) med det. Grunnen til at størstedelen av serverne har stått tomme siden lansering.

 

Han er ikke et unntak. Alle har netcode problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fyrte opp igjen bf4 nå for å teste Second Assault, har ikke spilt siden første uka det kom ut da det var FULLSTENDIG uspillbart. Hadde fått forsikringer fra noen kompiser at nå var det så bra. Fyrte opp Metro, spawner nede i tunnelen, ser en dude løper i mot meg ganske langt unna, jeg løper inn i en av sidetunnelene, når jeg er midt i tunnelen dør jeg plutselig, skutt av en dude i hovedtunnelen - selv om han ikke har mulighet til å se meg og jeg har betongvegger som dekning... bf3 sin netcode med sine svakheter var MYE bedre.

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...