Gå til innhold

3 spørsmål ang. pda'er...


Plutoo

Anbefalte innlegg

1)

 

jeg og en kamerat har hver sin pda.. jeg har en Toshiba e740 m/ innebygget w-lan (802.11b) os=ppc 2002 - kompisen min har en fujitsu Siemens pocket loox 600 m/ socket cf w-lankort (802.11b) os= ppc2002 ( og broren hans har en iPaq 5450 m/ innebygget w-lan (802.11b) og blåtann og os= ppc2003) alle oss tre har fått kontakt med hverandre, men ingen greier å overføre filer - hvilket program er best til slikt - evt. hva må gjøres?

 

2)

Toshibaen min er grei på de fleste tillfeller, men foreløpig har jeg bare en måte å kople meg på stasjonær pc'n (evt. nettet) på er via krybba og usb port.. men krybba (eller pda'en) bugger litt, slik at kontakt mellom pc og pda kutter ut kontakten.. og jeg må skru av hele pdaen før jeg setter den tilbake i krybba før jeg får kontakt med pc'n igjen.. (irriterende bug!!) Ps os på pc er xp home m/ sp1 ...

 

3)

 

pda'en min har kontakt med skriveren min over IrDa (skriveren er en hp photosmart p1000) men den nekter å gi utskrift - hva er årsaken?

 

<ps> vil bare legge til at jeg er keen på å kjøpe et toshiba sd BT kort!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå er jeg nærmere...

 

1)

fant ingen funksjon i resco file explorer som overførte filer via w.lan, men den virka veldig solid som et program til å manøvrere iblandt filer med.. (beholder det intil videre.. he he.. - er det kanskje noe ad-on til dette programmet som gir denne funksjonen??

 

2)

active sync 3.7 virker mer stabilt enn active sync 3.5- takk så mye..

 

3)

selv har jeg funnet et program som virker bra til å skrive ut på printer, "PrintPocketCE" het det, tror jeg fant det på www.download.com.com. -hadde de fleste printerdrivere av skrivere med IrDA, men manglet min hp photosmart 1000 (tror den desverre begynner å bli gammel fikk den i '99... - men nå skriver pda'en min ut på skriveren på jobb ( en sånn canon - sak)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...