Gå til innhold

Dette er de fem heteste systemkameraene akkurat nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker virkelig folk på pixler i dag? Jeg vet de gjorde det for fem år siden, men i dag? Tviler.

 

Årsaken til at Canon topper lista er nok at alle forbinder Canon med kamera. Det er derfor trygt å kjøpe Canon.

 

 

Men det er rart et såpass kostbart kamera som 5D ligger så høyt.

Og det at folk forbinder Canon med kamera, kan det ha noe å gjøre med massiv markedsføring?

Lenke til kommentar

Tenker virkelig folk på pixler i dag? Jeg vet de gjorde det for fem år siden, men i dag? Tviler.

 

Årsaken til at Canon topper lista er nok at alle forbinder Canon med kamera. Det er derfor trygt å kjøpe Canon.

 

 

Men det er rart et såpass kostbart kamera som 5D ligger så høyt.

De som tenker Canon når de hører ordet "kamera", vil jo også være nysgjerrige på å se hva de dyrere Canon-modelene har å tilby uten å vurdere å kjøpe et. Derfor klikker de likså godt inn på 5D eller andre modeller bare for å se.

Lenke til kommentar
Og det at folk forbinder Canon med kamera, kan det ha noe å gjøre med massiv markedsføring?

Jeg tror ikke det er så mye massiv markedsføring (aktiv reklame), men heller det at du legger merke til det hele tiden. Du ser logoen i hvert eneste store sportsarrangement, f.eks. Folk går rundt med logoen på reima. De store merkene har en tilstedeværelse som er vanskelig å matche for "mindre" selskaper, noe som igjen gjør at vi tenker på kamera som "canon" (eller "nikon" - det kommer an på hva du har sett).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...