Gå til innhold

[Løst] Ny gamer pc til rundt 10k


Anbefalte innlegg

Skal bygge min lille bror en ny pc så jeg trenger litt hjelp. skulle gjerne ha funnet det selv men siden jeg jobber så mye så har jeg ikke tid.

 

Spill som skal kunne kjøres på den: BF4 (på medium/high), LoL, Minecraft, Smite, Diablo 3, DayZ, Å diverse Cod spill.

 

Det må også være med to 24" skjerm.

Trenger ikke os for det har jeg ligaens.

 

Å ikke noe større en midi Tower.

 

Pris ikke over 10K

Endret av the_man_v.k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal bygge min lille bror en ny pc så jeg trenger litt hjelp. skulle gjerne ha funnet det selv men siden jeg jobber så mye så har jeg ikke tid.

 

Spill som skal kunne kjøres på den: BF4 (på medium/high), LoL, Minecraft, Smite, Diablo 3, Å diverse Cod spill.

 

Det må også være med en 24" skjerm.

Trenger ikke os for det har jeg ligaens.

 

Å ikke noe større en midi Tower.

 

Pris ikke over 10K

 

Skal han overklokke CPU?

Lenke til kommentar

 

Skal bygge min lille bror en ny pc så jeg trenger litt hjelp. skulle gjerne ha funnet det selv men siden jeg jobber så mye så har jeg ikke tid.

 

Spill som skal kunne kjøres på den: BF4 (på medium/high), LoL, Minecraft, Smite, Diablo 3, Å diverse Cod spill.

 

Det må også være med en 24" skjerm.

Trenger ikke os for det har jeg ligaens.

 

Å ikke noe større en midi Tower.

 

Pris ikke over 10K

 

Skal han overklokke CPU?

 

Nei.

Lenke til kommentar
Koster 100 kr mer for en 4670K da. Selv om han ikke skal overklokke så kjører den vel litt kjappere på stock. Og så kan han overklokke i fremtiden hvis han skulle få lyst. Og et hovedkort med muligheten for å klokke http://cdon.no/elektronikk/asrock/asrock-z87m-pro-4-intel-z87-4xddr3-crossfirex-socket-1150-matx-p23778548?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=ASRock+Z87M+Pro+4+Intel+Z87+4xDDR3+CrossFireX+Socket+1150+mATX&utm_content=23778548&utm_campaign=prisjakt_no_Motherboard Endret av oivindwold
Lenke til kommentar

 

Koster 100 kr mer for en 4670K da. Selv om han ikke skal overklokke så kjører den vel litt kjappere på stock. Og så kan han overklokke i fremtiden hvis han skulle få lyst. Og et hovedkort med muligheten for å klokke http://cdon.no/elektronikk/asrock/asrock-z87m-pro-4-intel-z87-4xddr3-crossfirex-socket-1150-matx-p23778548?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=ASRock+Z87M+Pro+4+Intel+Z87+4xDDR3+CrossFireX+Socket+1150+mATX&utm_content=23778548&utm_campaign=prisjakt_no_Motherboard

 

 

 

Koster 400 kr mer for en K cpu + at et 87 hovedkort av litt kvalitet koster også mye mer. Når han sier han IKKE skal overklokke ser jeg ikke poenget med hele posten din, da 4440 har nok av kraft for alle dagens spill.

Endret av satyrion1
Lenke til kommentar

 

 

 

Koster 100 kr mer for en 4670K da. Selv om han ikke skal overklokke så kjører den vel litt kjappere på stock. Og så kan han overklokke i fremtiden hvis han skulle få lyst. Og et hovedkort med muligheten for å klokke http://cdon.no/elektronikk/asrock/asrock-z87m-pro-4-intel-z87-4xddr3-crossfirex-socket-1150-matx-p23778548?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=ASRock+Z87M+Pro+4+Intel+Z87+4xDDR3+CrossFireX+Socket+1150+mATX&utm_content=23778548&utm_campaign=prisjakt_no_Motherboard

 

Koster 400 kr mer for en K cpu + at et 87 hovedkort av litt kvalitet koster også mye mer. Når han sier han IKKE skal overklokke ser jeg ikke poenget med hele posten din, da 4440 har nok av kraft for alle dagens spill.

1700Kr for 4670k på supersmart.no. det er 130kr mer enn den på 4440 du har linket til. Ca 700Kr for hovedkortet jeg linket til.

 

Mer en nok kraft til alle dagens spill kommer vel litt an på hvilke krav en har til fps og grafikkinstillinger og hvilke spill en spiller. Men 4440 er absolutt en bra prosessor :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...