Gå til innhold

Tjenesteuttalesle på engelsk


kendo

Anbefalte innlegg

Fullførte førstegangstjenesten i 2010 og endte opp med å ta to fag som gir 5 studiepoeng hver under førstegangstjenesten. Er nå praktisk sett ferdig med min bachelorgrad i molekylærbiologi, men mangler 2 studiepoeng for å fullføre pga. noe kluss med fag da jeg var på utveksling. Jeg tenkte derfor å prøve å få innpasset et av disse militærfagene for å fullføre bachelorgraden. Siden det godt kan hende at jeg i framtiden vil søke meg jobb eller videre utdanning i utlandet lurte jeg på om noen visste om det var mulig å få en tjenesteuttalelse på engelsk, slik at alle papirene mine er forståelige for utenlandske personer?

 

Et lite ekstra spørsmål: Er det noen her som har en emnebeskrivele for fagene "etikk og militærmakt" og/eller "juss og militærmakt" i tidperioden 2009/2010 eller rundt der en plass? Tenker da på selve innpassningsprosessen. Eventuelt får jeg bare håpe på at de som bestemmer innpassingen ikke er så nøye med datoer.

Endret av kendo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro at det er mulig å få en engelsk tjenesteuttalelse på engelsk. Ring VPV(03003).

 

http://forsvaret.no/verneplikt/under-forstegangstjeneste/kurs-og-utdanning/Sider/kurs_utdanning.aspx

 

Her står det beskrivelse av fagene som tilbys.

 

Takk for svaret. Jeg får se om jeg får ringt de senere.

 

Jeg fant de samme emnbeskrivelsene selv, men problemet er at selve innpassings prosessen teknisk sett krever emnebeskrivelser fra tidsperioden emnene ble tatt, med andre ord 2009/2010. Jeg tviler sterkt på at noen her har slike emnebeskrivelser (pdf, screenshots) liggende, så jeg får bare håpe på det beste og at jeg for emnene innpasset uten problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...