Gå til innhold

Hvilke items er lette å lage/farme og selger godt?


Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Jeg har alle primary professions på lvl 600, og vil gjerne ha tips til items jeg kan lage/farme som selger godt. Helst ting som er lette og greie å lage/farme, men som det likevel er litt å tjene på. Selger like gjerne store kvanta framfor dyre ting som selger for høy pris. Noen tips; hva selger på deres servere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp Ghost Iron Ore og Kyparite Ore på AH. Følg med på prisene og kjøp kun når de er lave. Jeg kjøper når de ligger på 1,3-1,5g per ore. Dette varierer selvsagt fra server til server.

 

Prospect ore, og kutt alle rare gems. Uncommon gems lager du ringer og amuletter av. Send disse smykkene til en enchanter, og dissenchant de. Nå kan du endten selge mats direkte, eller enchante vellums.

 

Jeg har tjent millioner av gull på denne måten.

Lenke til kommentar

Det har jeg ikke tenkt på, at materialer til enchanting kan selges for sin egen del. Litt rart, siden jeg jo kjøpe endel når jeg levla opp...jadda... Men det skal jeg følge med på, ante ikke at det lå så mye penger i det. Og Ghost iron ore tar det jo heller ikke lang tid å farme; farma tidligere i dag og bare èn runde i Jade Forrest gav over 200 ores. Takk for tips, dette skal prøves! :)

Lenke til kommentar

Ja det har du nok rett i, men i går var prisen for 20 ghost iron bars (ores var det lite av) på hele 147 gull, så da blei det til litt farming. Vil kjøpe i framtida så sant prisene går ned, er jo helt vilt at ghost iron skal være dyrt når det er så mye av det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...