Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ødelagt pc?


Anbefalte innlegg

Hei, skulle sjekke her i dag om en pc som blir overopphetet. Fant ut at den ene vifta ikke fungerte, og begynte å skru. Fikk ville finne ut om jeg kunne ta ut vifta for å kjøpe ny og bytte. Skrudde opp skruene på baksiden og begynte å prøve å løsne hele dekselet der tastaturet er. Den satt fast i noe på midten, så fikk ikke av hele. Fant ut at vifta lå under hovedkortet og ble veldig vanskelig å komme til, så gadd ikke stresse mer med det og begynte å skru den sammen igjen. Når jeg da skulle slå den på skjedde det ingenting. Det skjer absolutt ingenting om jeg holder inne eller trykker på "på"knappen.

 

Hvis jeg trykker på F5 eller F7 eller noen av de knappene så kommer det en svart skjerm med en blinkene strek øverst i venstre hjørne. Etter ca 5 sekunder slår den seg av igjen. Hvis jeg trykker på CTRL ALT DELETE i løpet av disse sekundene så kommer jeg inn på HP web eller noe. Visste ikke hva dette var så jeg trykket avslutt. Da slo den seg av igjen.

 

Jeg forstår ikke helt dette fordi jeg har på en måte ikke gjort noe med pcen. Noen forslag?

 

Edit: Liten oppdatering. Kom meg inn på windows og ingenting var borte og alt funka som det skal, bortsett fra at "på" knappen ikke fungerer. Er det faktisk bare da at jeg har vært litt hardhendt og ødelagt noen sensor eller noe slikt?

Endret av MrUrge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...