telealf Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Hei, Etter å ha vært lang tids bruker av Opera begynner jeg å tvile. Jeg opplever store problemere i forhold til å logge meg på Opera konto, og er sterkt misfornøyd med siste Opera for Mobile, og nå med v18 for PC (hvorfor hopper de fra v12 -> v18 uten noe versjonsnr i mellom?). Opera Mobile etter v12:10 regner jeg som totalt helt uten verdi for sluttbrukere og som en fornærmelse mot de som ønsker en browser som virker, og måtte derfor finne tilbake til site versjon som virket. V18 for Win installerte jeg for å få Google Keep til å virke, men denne versjoner støtter jo ikke det som er hovedgrunn for meg til å bruke Opera; fullt synkroniserte bokmerker på tvers av systemer. Så hva skjer med Opera? Er det egentlig noen grunn til å beholde Opera, eller har nå andre Browsre tilsvarende funksjonalitet eller bedre funksjonalitet (spesiellt automatisk sync av bokmerker på tvers av WIN, Android osv)?
myhken Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Både Chrome og Firefox har gode sync muligheter på tvers av plattform. Så det er ikke noe problem. IE har jo også innført sync, men kun via Microsoft konto. Så det er vel de to andre som er aktuelle. Jeg bruker Firefox og har gjort det i mange år. Men har også installert Chrome. En nettleser tar jo ikke noe plass, så ville vel bare startet med å teste en av dem. Null problem å overføre bokmerker, passord osv mellom Firefox og Chrome, om du bytter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå