Gå til innhold

gaming pc lav budsjett.


Anbefalte innlegg

Hei Hei.

 

Jeg lurer på om noen her kunne hjelpet meg og sette opp n lav budsjett pc for gaming?

 

hva pcen skal brukes til?

Jo den skal brukes til gaming! jeg spiller kun WoW for øyblikket og skal kansje begynne med BF4 etterhvert.

 

Jeg trenger full pakke og setter stor pris på all hjelp.

Også vil jeg helst at alt skal komme fra komplett.

Og jeg skal IKKE ha trådløs mus eller tastatur.

 

Mvh Meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://prisguiden.no/liste/146374/

Mitt forslag. Med frakt må du regne med å betale i underkant av 8000 kr.

 

Vet ikke helt hva "lav-budsjett" er for deg, men synes dette oppsettet virker greit. Den er derimot ikke optimal i seg selv.

  • CPU er ganske svak. Du burde så snart du kan bytte den ut med 4670K, samt investere i en 3.partskjøler så du kan overklokke.
  • Budsjettet dekker ikke SSD. Dette anbefales på det sterkeste å anskaffe, men det er ikke et obligatorisk komponent. Det kan skaffes etterhvert.
  • PSU er neppe det beste du får tak i. Den holder nå, men regn med at den må byttes ut neste gang du oppgraderer.

Spørsmål? :)

Lenke til kommentar

Beklager for dårlig forklaring angående pris.

Lav budsjett vil jeg se på som en pc fra 10k og nedover.

 

Jeg har også funnet ut at jeg trenger ikke skjerm så dette er noe som ikke trenger og tas med i budsjettet.

 

Og som sakt vil jeg veldig gjerne ha alt fra komplett :-)

 

Takk for svar så langt. :-)

Endret av Arne-Marius
Lenke til kommentar

Beklager for dårlig forklaring angående pris.

Lav budsjett vil jeg se på som en pc fra 10k og nedover.

 

Jeg har også funnet ut at jeg trenger ikke skjerm så dette er noe som ikke trenger og tas med i budsjettet.

 

Og som sakt vil jeg veldig gjerne ha alt fra komplett :-)

 

Takk for svar så langt. :-)

hvorfor fra komplett ?

 

det er andre nettbutikker- men ja det kan være en fordel å ha handlet alt på 1 og samme plass,men det betyr ikke at komplett.no er billigst :)

Lenke til kommentar

Grunnen til komplett er fordi jeg er veldig fornøyd med servicen de har og fordi de har en fin nedbetalings plan om jeg velger det :)

Og jeg er helt klar over at komplett ikke er billigst men det går bra :-)

Hvis du sier det, så. Uten å se over lista veldig nøye, regner jeg med at alle produktene finnes på Komplett :)

Lenke til kommentar

 

Grunnen til komplett er fordi jeg er veldig fornøyd med servicen de har og fordi de har en fin nedbetalings plan om jeg velger det :)

Og jeg er helt klar over at komplett ikke er billigst men det går bra :-)

Hvis du sier det, så. Uten å se over lista veldig nøye, regner jeg med at alle produktene finnes på Komplett :)

 

Når han skriver at han IKKE trenger mus og tastatur passer det jo bra med to muser :nei:

Lenke til kommentar

 

 

Grunnen til komplett er fordi jeg er veldig fornøyd med servicen de har og fordi de har en fin nedbetalings plan om jeg velger det :)

Og jeg er helt klar over at komplett ikke er billigst men det går bra :-)

Hvis du sier det, så. Uten å se over lista veldig nøye, regner jeg med at alle produktene finnes på Komplett :)

 

Når han skriver at han IKKE trenger mus og tastatur passer det jo bra med to muser :nei:

 

Hmm... Oversett noe, gitt :p Fiksa nå :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke skrevet no sted at kev ikke trenger mus og tastatur? For det trenger jeg heh

Men jeg har skrevet at jeg ikke trenger skjerm. :-)

Hei Hei.

 

Jeg lurer på om noen her kunne hjelpet meg og sette opp n lav budsjett pc for gaming?

 

hva pcen skal brukes til?

Jo den skal brukes til gaming! jeg spiller kun WoW for øyblikket og skal kansje begynne med BF4 etterhvert.

 

Jeg trenger full pakke og setter stor pris på all hjelp.

Også vil jeg helst at alt skal komme fra komplett.

Og jeg skal IKKE ha trådløs mus eller tastatur.

 

Mvh Meg :)

Les den nederste setningen :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...