ludolf Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Har nettopp installert NEC 1300 DVD brenner i pc'n. Brente ei Verbatim DVD+RW plate som jeg klarte å spille av på PC'n og i et jalla Sony minianlegg m/DVD karusell som jeg kjøpte på østen. På min hoved DVD spiller i stua derimot kom det ikke på tale å få spilt av denne plata. Er det noen som kjenner til hvilke medier Pioneer DV-454 godtar??
tvangsgreie Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Bruk -R eller +R i stedet for RW, de er vanligvis lettere å lese.
Danny Mehan Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Min Pioneer DV-360 ville ihvertfall ikkje ta Datawrite Redtop (Princo).... Den leser 25 prosent av de eg har brent ut.... (Dette vil si HELE platen) De virka fint på billigere spillere.... Verbatim ser nok ut til å virke...
msh Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har hatt Pioneer Standalone DVD Spiller.Den klarte å lese MMore og Smartbuy Platene helt perfekt.Det var DVD-R platene jeg brukte.Og det beste var Pioneer DVD-RW på den Spillern.Det har mye å si hvilken program du brenner platene med.Jeg brukte gammel Nero program,den fikk jeg trøbbel med Pioneer spiller.Men etter å har brukt ny Nero Program 5.5.9-->6.Så har jeg ikke hat problem.
ToreBK Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 DVD Player VCD,SVCD,CD-R/W,DVD±R/W Compatibility list for Pioneer DV-454
Jokk2k3 Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har en Pioneer DV-454 selv og har klart å spille av både DVD-RW og +R. Den takler også fint TraxData +RW som de har på Clas Ohlson. -J
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå