Gå til innhold

[Løst] Autograf i bursdagsgave - komme i kontakt med komiker/Agenten


Anbefalte innlegg

En kompis av meg har bursdag om noen uker og i den forbinnelse har jeg lyst til å skaffe han en gave som han virkelig kommer til å elske!

Han er veldig fan av en svensk standupkomiker/komiker (jeg tror ikke han er viden kjent i Norge, men de som har litt kjennskap til bransjen vet nok hvem han er. Han har vært stor i mange år i Sverige.)

Aller helst ville jeg jo skaffet billetter til ett show i Sverige og kanskje fått arangert ett møte men jeg tror ikke jeg har råd.

Så jeg prøver heller å få til en litt personlig bursdagshilsen fra vedkommede.
Jeg tenker at fanbasen i Norge jo ikke er så stor, så da vil han kanskje være tilbøyelig med dette? I tillegg virker han jo utad som en veldig folkelig fyr.

Og komme i direkte kontakt med fyren viste seg jo (forståelig nok) å være vanskelig, så jeg prøvde å komme i kontakt med agenten hans i stedet via nettsidene deres. Sendte mailen nå på torsdag og har enda ikke fått svar. Lurer på å purre men er usikker på om mailen blir ignorert eller om de bare får shitloads av dem og bruker tid på å svare. (La med all nødvendig info i den ene mailen for å slippe for mye tid på utveksling av mailer og spurte veldig pent, var ydmyk osv) Om de har lest den og ordnet autograf og bursdagshilsen så hadde de jo sikkert svart at det var i orden?

Kan nevne at mailen går til agenbyrået, så det er mange komikere de har under vingene her. Det er derfor jeg er redd det kanskje kan ta tid.

 

Er det noen som har drevet med feks booking av komikere og hatt å gjøre med agentbyrå osv før og vet hvor lang tid de normalt bruker på å svare?
Evt om det er kjappere måter å komme i kontakt med komikerne på? Jeg får meg liksom ikke til å snoke opp dama hans på facebook og begynne å mase på henne..

Om jeg får denne gaven i boks blir det tidenes bursdagsgave!! :)
Takk for svar!

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ja!
Agenten svarte på mailen etter 6-7 dager. Det tok bare litt tid! :)
Ble litt skuffa da jeg hadde "bestilt" en personlig bursdagshilsen men alt som kom var ett bilde av vedkommede med signaturen hans, men han som fikk gaven ble storfornøyd så alt i alt var det vellykket! :)

Skal prøve å mase meg til en personlig bursdagshilsen til han igjen neste år og se om han skriver litt mer på bildet da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...