Gå til innhold

Begynnelsen på min case mod


Anbefalte innlegg

Hei

 

Ville bare vise dere noen bilder av casemodden min, har ikke fått gjort så mye enda, men jeg skulle på oslo lan fant jeg ut natt til fredag, derfor måtte jeg slenge det sammen alikevell.

 

Har lagd vindu (ikke kjøpt plexi enda)

Kutta ut 2 120mm blowholes i bunn til radiator

Lakkert

kutta bort viftegriller

lagd styring til lys osv

satt på hjul

 

Noe mer har jeg ikke rekt, siden jeg kjøpte kabinettet for en uke siden, men mer kommer.

 

Har du noen ideer til meg så hadde jeg blitt glad om du kunne delt dem med meg :D

 

adressen for bilder er her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ta noen bilder av vannkjølinga, og legge dem ut snart jeg.

 

Hullet er dremlet ut ja (noen av de rette flatene er tatt med stikksag siden dremel tar laaang tid). Tenkte bare å gjøre som på de andre kabinettene jeg har moddet å sette vinduet på baksiden med silikon

Lenke til kommentar

Jeg vet det, men jeg har totalt 9vifter i maskina mi, og disse vil jeg gjerne kontrollere, kunne godt klart meg med zalmann, men den har ikke funskjonen med å slå av vifter (bortsett fra to da) og dette vil jeg gjerne ha. Dessuten er den ene kanalen på den andre busen ødelagt og en til av disse er svidd av etter litt leiking med deltar. Så jeg må nesten ha alle. Dessuten ser det litt tøft ut syntes jeg da :lol:

 

Jeg vet det er litt stygge løsninger på vannkjølinga, men jeg monterte det i all hast på oslo lan, og jeg måtte derfor bruke noen stygge grønne slanger som overganger. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...