andro81 Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Noen som vet hvorfor jeg ikke får sendt e post med min Sony Xperia v tlf? Har virket hele tiden inntil nå? Men å motta å lese mail går helt fint. Men når jeg skal sende så havner dem bare i utboks.
teitur Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Hva slags type epost snakker vi om her, Gmail, eller e-postkonto fra f.eks arbeidsgiver eller isp?Og skjer det når du er på mobilnett, wifi, eller begge deler? Hvis det er sistnevnte, kan det f.eks være endring i utgående epost tjener, eller at porten som brukes for å sende epost er blokkert av mobiloperatør/isp.
andro81 Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Skrevet 3. januar 2014 Er vanlig e-mail. Ifra min personlige hotmail. Har nå virket hele tiden fram til nå nylig. Tips om hva jeg kan gjøre?
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Bruker du Androids epostklient, eller den fra outlook.com? Sjekk settingene, se her for eks: http://windows.microsoft.com/nb-no/windows/outlook/to-go
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå