Gå til innhold

Råd og tips om oppkjøring? [Drammen]


Murromurra

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, har oppkjøring ikke om så lenge.

 

Har fullført sikkerhetskurs på veg & på bane.

Har bestått teoriprøven med 5 feil

 

Bor selv i Oslo, men skal ha oppkjøring i Drøbak 21.Jan

Skal ta lappen i automatgir - "er ikke det som er saken, men bare sånn til info"

 

Har hat ca 10 kjøretimer men skal ha 6 til før oppkjøringen (har tatt sånn pakke)

 

Men er det noen som har noen gode råd, noe jeg burde huske på til oppkjøringen eller være mer nøye med?

 

Har noen hat oppkjøring i Drøbak hvordan var det?

 

 

Tusen takk for alle svar...

 

Jeg gjentar saken eller spørsmålet dreier seg ikke om, det at jeg har valgt automat osv...

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har oppkjøring på mandag (6.januar)kl. 9, og har kjørt en del i det siste, så jeg føler at det kommer til å gå bra. Jeg har desverre ikke noen tips til deg siden jeg ikke har hatt oppkjøring, men for to dager siden hadde jeg en test med en ukjent kjølærer som sensor og det gikk bra. Du kan spørre om de tilbyr sånne tester på din trafikkskole for da kan du se hvordan oppkjøringa foregår. Du får også vite det du må jobbe mer med og om du har bestått eller ikke. Heldigvis besto jeg testen og fikk gode tips som jeg skal bruke på oppkjøringa.

Det jeg må jobbe mer med: ikke se så mye til venstre ved høyre regel, plassere meg mer til høyre i rundkjøring når jeg skal kjøre rett fram, kjøre saktere på vinterføre og i vegkryss. Nå vet jeg hvilke tabber jeg bør unngå og det er en lettelse. Lykke til! Det går sikkert bra :)

Endret av fashinspo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...