Gå til innhold

Rust: DryLand Rust - Aktive admins|Arena kamper|PvP|Rust++|Nybegynner vennlig!


Anbefalte innlegg

NY SERVER 10.02.14(Flere slots, bedre provider!)

 

81mv1ix.png

 

 

Fakta om serveren:

 

  • Ingen aldersgrense, men du må oppføre deg i chatten
  • Server adminsa har stor erfaring, og jobber også innenfor IT(Alle er også godt voksene!)
  • 50% nedsatt Craft-tid
  • PvP er på, serveren skal gå sin gang
  • Oxide
  • Ingen maktmisbruk av admins. Administratoren det gjelder vil da miste tilgang
  • 250 slots
  • Europesk server, så bruk engelsk.
  • Arena turneringer(2+ ganger i uka)

 

 

 

Dere kan joine serveren vår, ved å trykke "F1" når dere har kommet inn i spillet, deretter skrive:

 

net.connect eude90.playrust.eu:28080

 

 

Ettersom serveren har spillere fra andre land, så går kommunikasjonen på selve hovedchatten i engelsk. :)

 

Vi kan også nåes på en egenopprettet facebook eller hjemmeside vi har laget til serveren.

 

www.facebook.com/DryLandsRust

 

www.DryLandRust.com

Endret av LordChosen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle administratorene på serveren er over 25 år gamle, og vi vil heller aldri misbruke vår makt på noe som helst måte.

 

Det nytter heller ikke å spørre om vi kan gjøre diverse ting(Forutenom å ta tak i juksere), vi vil at spillet skal gå sin naturlige gang! :)

 

For de av dere som ikke har prøvd Rust enda, så anbefaler jeg dette på det sterkeste. Spillet er bare i Alpha, men er en slags kombinasjon av minecraft og DayZ.

 

Mer info om spillet kan dere finne her; www.playrust.com

 

Vil også legge til at det her ikke er en server som blir tatt ned etter en kort tid. Som flere brukere av diskusjon.no kan bekrefte, har jeg hostet minecraft server tidligere som jeg hadde oppe i 2 år(Ble tatt ned da ingen spilte det til slutt).

Endret av LordChosen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg og noen venner fant fort ut etter å ha vært medlemmer av denne serveren at det var plassen for oss. Admin'er er som de lover, rettferdige og misbruker ikke adminverktøyene, spillere ligger på ~35 og peaker på arena (som er veldig gøy og godt organisert!). Admin er tilgjengelig stort sett hele tiden og tar sin rolle seriøst.

 

Anbefales!

Endret av Dan-Levi
Lenke til kommentar

BUMP!

Når vi lette etter en ny server å slå oss til ro på, kom vi innom denne serveren og fant fort ut at vi skulle bli. En veldig bra server med aktive admins, lite/ingen hackers, allianse-fights osvosv. Anbefales!

 

-Eighty

Lenke til kommentar

Nå i helga rustet vi oss opp til det vi trodde skulle bli tidenes kamp mot Anal Group, men det var få av dem på. Det ble alikevel tidenes raid for det var voldsomme mengder med stasj! :)

 

Må bare si at så gøy er det lenge siden jeg har hatt det i et spill, og alle folkene som spiller på denne serveren gjør det enda bedre. Lurer dere på hvem server dere skal prøve ut er det bare å joine Dryland, uten tvil :)

 

Edit: Her er et bilde etter raidet

1495153_1402605926655486_1578735595_o.jp

Endret av Dan-Levi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...