Gå til innhold

[Løst] Får ikke mullvad til å fungere


Anbefalte innlegg

Hei der ute :)

 

Jeg har aldri vært borti vpn før, men tenkte at jeg skulle prøve dette ettersom noen tydeligvis innbiller seg at mitt privatliv er deres business.

 

Uansett. jeg prøvde mullvad i kveld, et slikt gratis prøveabonnement på 3 timer. Det fungerte helt greit, men da prøveabonnementet var over, og jeg hadde betalt for et 30 dagers abonnement, ble det bare tull og vas. Betalingen og bekreftelsen med kunde-id gikk helt greit og kan logge meg inn på mullvads egen side, men likefullt, jeg er altså ikke på internett via mullvad.

 

Først da fant jeg ut at man måtte(?) ha OpenVPN, og lastet derfor denne ned, men ingenting fungerer slik det står forklart rundt forbi på nett. Når jeg klikker på ikonet OpenVPN GUI, får jeg bare opp en feilmelding som lyder "Feil under opprettelse av register-nøkkel HKLM\SOFTWARE\OpenVPN-GUI."

 

Som nevnt, jeg er helt uerfaren med dette, og generelt er jeg ikke av de mer datakyndige. Prøvde å google litt for å finne ut hva som er feilen, men jeg er helt på villspor her, så hvis noen kan veilede meg litt her.

 

Har windows7, firefox og Asus RT-N66U.

 

Vil sette stor pris på hjelp.

 

 

Edit;

 

Etter å ha avinstallert både mullvad og OpenVPN, og KUN installert mullvad igjen, ser det ut til at det fungerer igjen :dribble:

Endret av 96abrevs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...