Gå til innhold

T610 vs 6100


Pepsi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde gått for t610. Med ny firmware update på t610en er den ganske rask.. Selv med eldre firmware har jeg aldri hatt no veldig å sette ned på skrive hastigheten.. det er mer på de andre SE telefonene..

men som sagt, oppgrader firmwaren til R3C002, og den er rask som en fisk ;P

Lenke til kommentar
foruten kamera delen , er t610 en helt vanlig telefon med dårlig skjerm

nokia 6100 er kjapp og holder seg opppegående i en uke uten lading (min erfaring ihvertfall) :yes:

 

6100 er en bedritten telefon. Stygg, kjedelig og langt ifra bra.

Er en grunn til at folk gir den vekk på qxl, eller bare rett og slett "gir" de vekk.

 

Har nå to telefoner som jeg synes fungerer utmerket (og bruker hver dag):

en nokia 7650.

en t610.

 

Disse er de 2 beste telefonene som har kommet ut idag, og er sammen med sl45i det beste som er produsert.

 

Har hatt rundt 30 mobiler, innenfor "alle" merker, og disse to fungerer best, og er mest brukervennlig.

 

eneste som er synd at pckontroll programmet til n7650 (bemused) er mye bedre en SE sitt alternativ :wink:

Lenke til kommentar

jeg har sett forskjellen på 6100 og t610... jeg skal være enig i at det er en forskjeleg i ute lys på disse to. Men jeg vil heller ofre meg å se litt nøye på skjermen på SE istedet for å kjøpe 6100 for å se litt bedre i sollyset. For SE er generelt en bedre profftelefon ++++ Ville du heller ha en telefon som er best i sollys istedet for en mer avansert telefon?

Lenke til kommentar
jeg har sett forskjellen på 6100 og t610... jeg skal være enig i at det er en forskjeleg i ute lys på disse to. Men jeg vil heller ofre meg å se litt nøye på skjermen på SE istedet for å kjøpe 6100 for å se litt bedre i sollyset. For SE er generelt en bedre profftelefon ++++ Ville du heller ha en telefon som er best i sollys istedet for en mer avansert telefon?

 

det er heller ikke så altfor mye sollys nå for tiden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...