Gå til innhold

Logitech M555B Bluetooth


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Trenger litit hjelp angående Bluetooth mus fra Logitech (M555b) og W7 (64-bit home premium norsk versjon). Jeg klarer ikke å finne eller legge til denne enheten.

 

Har nylig kjøpt en Multicom W840 Ultra bærbar, og har prøvd å google, søke i en del fora og sett flere som sliter med å få denne musen til å funke i W7/w8.

 

Har allerede prøvd å oppdatere drivere fra multicom/intel, slått av strømsparingstiltakene på bluetooth og wireless kortet, installert både programvaren som fulgte med cd'en og den nye SetPoint fra logitech sine hjemmesider, men får ikke opp mus-alternativet i innstillinger på Logitech sitt eget program.

 

Ingen av overnevnte har hjulpet, men har prøvd det på en annen laptop og da holdte det bare å installere cd'en så voila var alt fiks ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg hadde funnet den i enheter så skulle jeg nokk gjort det, men finner ikke den tilgjengelig i det hele tatt.. mens den andre bærbaren satt opp på sia får opp valget på enheter og devices og klarer å automatisk bruke windows sin anbefalte installering av driver og funker fint.

Lenke til kommentar

Er den jeg fulgte, og mer til :) Klarer bare ikke å få opp enheten i windows eller muligheten til å legge til enheten i Setpoint akkurat på denne bærbaren, kontra jobb pc'en ved siden av så klarer den både via setpoint og HID (microsoft) opplegget for plug & play..

 

Vært å leka meg i regedit og services.msc for å aktivere de gjeldende bluetooth tjenestene samt logitech og HID... og prøvd å avinstalere driveren til intel for bluetooth og installere microsoft sin generic bluetooth adapter driver med mer.. Også prøvd andre versjoner av drivere for vista/xp/w8 uten hell

 

bærbaren fungerer fint opp imot telefonen, så kortet skal være i orden.

 

Har brukt noen timer på dette nå, løsningen sålangt blir bare å fortsette å bruke den gamle usb musa med dongle... Tenkte å gå over til Blåtann mus for at jeg kun har 2 usb innganger på pc'en og irritabelt at 1 alltid skal være opptatt..

Endret av Pytan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...