Pytan Skrevet 25. desember 2013 Skrevet 25. desember 2013 Hei, Trenger litit hjelp angående Bluetooth mus fra Logitech (M555b) og W7 (64-bit home premium norsk versjon). Jeg klarer ikke å finne eller legge til denne enheten. Har nylig kjøpt en Multicom W840 Ultra bærbar, og har prøvd å google, søke i en del fora og sett flere som sliter med å få denne musen til å funke i W7/w8. Har allerede prøvd å oppdatere drivere fra multicom/intel, slått av strømsparingstiltakene på bluetooth og wireless kortet, installert både programvaren som fulgte med cd'en og den nye SetPoint fra logitech sine hjemmesider, men får ikke opp mus-alternativet i innstillinger på Logitech sitt eget program. Ingen av overnevnte har hjulpet, men har prøvd det på en annen laptop og da holdte det bare å installere cd'en så voila var alt fiks ferdig.
sedsberg Skrevet 25. desember 2013 Skrevet 25. desember 2013 Har du prøvd å "paire" den på vanlig vis?
Pytan Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Skrevet 25. desember 2013 Om jeg hadde funnet den i enheter så skulle jeg nokk gjort det, men finner ikke den tilgjengelig i det hele tatt.. mens den andre bærbaren satt opp på sia får opp valget på enheter og devices og klarer å automatisk bruke windows sin anbefalte installering av driver og funker fint.
sedsberg Skrevet 25. desember 2013 Skrevet 25. desember 2013 Du finner den ikke før du setter musa i "discovery mode". Ser ut som flere sliter med den der. Se om noen av tipsa her funker: http://social.technet.microsoft.com/Forums/windows/en-US/df2a356e-d60e-4efb-a139-7cd449b8560e/logitech-m555b-conection-problems?forum=w7itproperf
Pytan Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Skrevet 25. desember 2013 (endret) Er den jeg fulgte, og mer til Klarer bare ikke å få opp enheten i windows eller muligheten til å legge til enheten i Setpoint akkurat på denne bærbaren, kontra jobb pc'en ved siden av så klarer den både via setpoint og HID (microsoft) opplegget for plug & play.. Vært å leka meg i regedit og services.msc for å aktivere de gjeldende bluetooth tjenestene samt logitech og HID... og prøvd å avinstalere driveren til intel for bluetooth og installere microsoft sin generic bluetooth adapter driver med mer.. Også prøvd andre versjoner av drivere for vista/xp/w8 uten hell bærbaren fungerer fint opp imot telefonen, så kortet skal være i orden. Har brukt noen timer på dette nå, løsningen sålangt blir bare å fortsette å bruke den gamle usb musa med dongle... Tenkte å gå over til Blåtann mus for at jeg kun har 2 usb innganger på pc'en og irritabelt at 1 alltid skal være opptatt.. Endret 25. desember 2013 av Pytan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå