Gå til innhold

To pakker fra CDON.com. Den ene er mottat, den andre er ikke registrert hos posten engang!


Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som har noe erfaring med frakt fra CDON.com? Som overskrifter oppsummerer så bestilte jeg to pakker fra CDON.com samtidig, i tilegg til en fra Dustin.

 

Jeg fikk leveringsbekreftelse på begge pakkene fra CDON samtidig - tirsdag kveld. Igår kom både den ene pakken fra CDON og Dustin, men jeg mangler fortsatt en pakke fra CDON.

 

Det som er merkelig er at den siste pakken fortsatt har status som "IKKE LEVERT INN" hos postens sporingssystem. Er ikke det merkelig? De "sendte" to pakker nøyaktig samtidig, den ene har jeg, men den andre finnes ikke på sporingen hos posten engang?

 

 

Jeg har kontaktet de, og de skylder på at posten er treg i julen, noe jeg ikke setter lit til, da de var særs raske med de to andre pakkene.

 

Har noen opplevd noe liknende før?

 

EDIT: Det som er frustrerende er at jeg bestilte to dager før CDON's frist for å motta pakken før jul. Nå har det gått tre dager og de har ikke klart å levere pakken til posten engang. Og det er kun 4 dager til julaften. Begynner å spøke stort.

Endret av vetle666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CDON har vel flere lagre, og jeg mistenker at det for eksempel er bøker på et lager, CD/DVD på et annet, elektronikk på et tredje osv... eller noe sånt.

 

Jeg bestilte både CD'er DVD'er og bøker fra CDON før jul en gang for et par år siden. Det var godt innenfor tidsfristen, og alt var på lager. CD'ene og DVD'ene fikk jeg i god tid før jul, bøkene kom i romjulen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Jeg håper du fikk pakkene i tid. Som Schwarzwald skriver har vi flere lagre.

 

Svarer slik at du enten kan komme tilbake til meg hvis du ikke fikk varene i tid, eller sette tråden som løst hvis det løste seg!

 

Gledelig jul og godt nyttår!

 

Mvh

 

CDON.NO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...