Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Endelig Bredbånd men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig bredbånd men har problemer med maskindelen.

Jeg vet bare at jeg skal gå inn på kontrollpanel og alternativer for Internett men hva skal jeg gjøre der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du prøver å utføre da? Endre alternativene for internett? :roll:

Tror kanskje du bør forklare deg litt bedre jeg.

Antar at du ikke har koblet deg på enda, men fortell gjerne hvilken leverandør du har :)

Skrevet

Har du hatt oppringt forbindelse tidligere? Da må du i såfall inn i alternativer for internett og på flippen som heter tilkoblinger og markere "aldri slå ett nummer". Det er det som trengs å gjøre der.

Ellers er jeg enig med "enden", må nok ha litt informasjon om leverandøren din.

Skrevet
Endelig bredbånd men har problemer med maskindelen.

Jeg vet bare at jeg skal gå inn på kontrollpanel og alternativer for Internett men hva skal jeg gjøre der?

Opperativsystem ? Win98 / XP / Linux ?

Skrevet

jaja kanske ikke altid lett men dette er i alle fall en bruker av windows ;) start-kontrollpanel og..???

i alle fall det jeg trenge er hvem lever adsl ?

tiscali bluecom telenor ???

med telenor krever det at du bruker en pppoe protocol den får du med oppkoblings cd prøv denne

med tiscali gå til kontrol panel - nettverkstilkoblinger og sett nettverksortet til å motta ip fra dhcp server

deretter gå på egenskaper for internett explorer deretter tilkobling og trykk på tilkobling gjennom LAN. har du gamle oppringte former for internett digital analog slett disse og sett den på aldri ring opp telefon nummer.

Skrevet

enden: Nei jeg er ikke koblet enda og det er det jeg prøver. Leverandør er ElTele Nord AS

Spawn0611: Nei jeg har ikke hatt oppringt forbindelse tidligere. Den flippen er markert "aldri slå ett nummer".

tag1: Jeg har Win98

Skrevet

i internet explorer:

tools --> internet options --> connections --> setup --> next --> connect to the internet --> set up my connection manually --> connect to a broadband that is always on -- finish

Det burde være alt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...