Gå til innhold

Sterkere lyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Noen som vet om noe som kan gjør at jeg kan få mer lyd i pc stereoet mitt? En forsterker. Ikke sån giga greie men en liten en. Maks 1000-1500 kr.-? Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691
Skrevet

Skal du ha mere lyd ut av det der tror jeg du fort møter distortion. Dessuten spiller den mer enn høyt nok med mindre du er syre og prøver å ødelegge hørselen din fordi du synes det er gøy.

Skrevet

Skal du ha mere lyd ut av det der tror jeg du fort møter distortion. Dessuten spiller den mer enn høyt nok med mindre du er syre og prøver å ødelegge hørselen din fordi du synes det er gøy.

Jeg er ikkje førnøyd med høyden på lyden, vet om en forsterker els?

Skrevet

Nå er det vel kanskje et mer komplett lydbilde TS er ute etter. Satelittene i Logitech-settet er mildt sagt elendige til å formidle lyd korrekt.

Skrevet

Nå er det vel kanskje et mer komplett lydbilde TS er ute etter. Satelittene i Logitech-settet er mildt sagt elendige til å formidle lyd korrekt.

Ja, hvordan kan jeg få lyden høyere og bedre?

Skrevet

Skal du ha god lyd, så må du nok legge mer penger på bordet. Dropp surround, og sats på stereo. HiFi Klubben har mye bra til en OK pris. Glem alt med mindre enn 5" bass/mellomtone-element og eget diskantelement. Du kan bruke SUB'en fra Logitech midlertidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...