Gå til innhold

Noen som bruker trådløs HP Deskjet printer? Har problemer med oppsett :(


Anbefalte innlegg

Har en trådløs HP deksjet 3520 som jeg brukte med min forrige macbook air laptop på mitt forrige nettverk. Nå har jeg flyttet og bruker annen maskin (imac) og nytt nettverk. Slik jeg husker det fra første gangsoppsett når jeg kjøpte printeren så gikk det knirkefritt ift installering og oppsett. Men nå får jeg ikke til å sette opp med trådløs funksjonen igjen, funker kun når jeg har i USB ledningen.. ikke trådløst altså. Mener å huske at det ikke var med cd plate men at det gikk igjennom usb kabelen, men jeg får liksom ikke opp noe "start installering/oppsett" snarvei eller pop-up når jeg starter. Enheten dukker heller ikke opp i Finder som "tilkoblet enhet...

 

Har noen tips ift hvordan jeg kan få satt opp denne trådløse skriveren igjen? Finner heller ikke verken mail eller tlf til HP support.. :/

 

http://screencloud.net/v/kPwo

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme skriver og delvis samme problem. Når jeg først skal skrive ut noe som skjer toppen 1 gang hver andre måned så funker den trådløse funksjonen dårlig. Kommer bare frem at PC'en ikke får kontakt med skriveren. Lat som jeg er kobler jeg bare i kabelen, da jeg ikke orker å feilsøke. Bruker du bærbar er det vel nesten like greit å bare koble til kabelen. Du må jo bort å ta på skriveren og tilslutt hente det du eventuelt har skrevet ut.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du kan jo bare laste ned alt du trenger av drivere og installasjonsprogram fra HP.NO.

 

Har lastet ned og installert, men får følgende feilmelding:

 

post-216210-0-62778700-1389636237_thumb.png

 

Det merkelige er at skriveren faktisk HAR kontakt med nettverket (IP og SSID vises i displayet til skriveren og trådløs er PÅ)

 

Hvorfor får jeg ikke kontakt mellom MAC og Enheten? Jeg hadde jo ingen problem med dette der jeg bodde før, dog var det en bærbar mac, men likefullt.. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...