Gå til innhold

Sony Vaio men har problemer med fargevalg her?


Mr Womack

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vurderer å bestille bærbar PC etterhvert! En Sony Vaio!

Det jeg sliter litt med er å "få tak i" den fargen jeg skal ha og det er rosa. For PCen skal være en gave.

Jeg har lett litt rundt på Sony.no og funnet ut at man kan få den fargen i E-serien, Fit-E.

 

Når jeg f.eks kommer hit står den ene PCen der oppført med rosa farge som valg men da jeg går inn i konfigurasjonen så kan jeg kun velge Svart eller hvit PC. http://www.sony.no/customise/vn-fit-e

 

Noen som har noe erfaring herfra! Første gang jeg skal kjøpe derfra :)

 

Takk for all hjelp :)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er merkelig at jeg ikke får valgt rosa som farge når den står oppført der men ikke i konfigurasjonen.. Denne videoen er beviset på at Fit 15E modellen finnes i rosa og den er lagt ut på youtube Mai 2013 :)

 

Fortsatt ingen som har bestilt derfra?

Samme tingen står her også..

http://www.pcworld.com/article/2037682/new-sony-fit-laptops-all-offer-touchscreens.html

Endret av Mr Womack
Lenke til kommentar

Jeg har sjekka disse store nettbutikken som Komplett.no, Dustinhome.no og Deal.no men MPX er akkurat det samme som Komplett.no

De selger noe Sony men ikke mye. De selger ikke den modellen jeg ser etter. Det er kun 1 Sony modell man får i rosa farge ifølge Sony sine sider når jeg sjekka der..

Jeg har vært på Elkjøp og Expert å hørt med dem. og de sier grunnen til at man ikke kan velge rosa farge i konfigurasjonen er det at den fargen ikke er tilgjengelig her i Norge og at det er lite marked for den.

 

Men syns det er rart at den står tilgjengelig da men at man ikke får valgt den! :-/
Freegamefinder: Jeg kunne godt kjøpt den hos en av disse nettbutikkene men ingen har dem i Rosa farge eller 15" tommer. Greit å handle den i butikk men da måtte den hatt bra spesifikasjoner. Men som du sier så vil jeg helst prøve å få modifisert spesifikasjonene sånn jeg vil ha det :)

 

Jeg skal se på flere land hos Sony sine sider.. om det kommer opp noe der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...