Gå til innhold

Juleball - Tips til skjorte og slips/sløyfe


Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg på juleball, og trenger noen tips til hvordan skjorte og slips/sløyfe jeg trenger.

Jeg har en mørk grå dress, og noen slips og en svart sløyfe.

Vet at partneren min skal ha på seg en lilla kjole, og noen har sagt at jeg må kle meg så vi ''matcher''. Hva kan jeg ha på meg? Og hva er best av slips og sløyfe? Og trenger jeg slips i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Kom hjem fra tiendeklasseball i går, folk droppet til og med dressen. Aner ikke hvordan det er på din skole.

 

Mye rart man ser på disse ballene, slipset stikker utenfor kragen, slips som rekker ned til langt nede på buksa og motsatt, men folk som dropper slipset og knepper helt opp er generelt det dummeste jeg ser..

 

Edit: ca. halvparten går med skjortekragen utenpå dressen :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Er vanskelig "å ikke passe til sløyfe". Isåfall er det noe galt, enten for stor, feilknytt eller ubehagelig farge på sløyfen. Om man gjør det riktig er man nærmest garantert å få komplimenter fra begge kjønn. Selvsagt finnes det de som rett og slett ikke liker sløyfer, men de bør man jo ignorere.

Lenke til kommentar

Synes ikke alle passer til sløyfe, men passer man til det er det kult! Så blir man ikke helt lik alle de andre heller. Regner med de fleste går for slips. Og dropp å matche, det er teit.

 

Slik det er her jeg bor, så vil du bli lik alle andre hvis du har sløyfe.

På nyttårsballene jeg har vært på de siste årene, har det kun vært et mindretall med slips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...