Gå til innhold

Kjøpe spill eller DLC på xbox live ved XBOX ONE!


Kalletjo

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Lurer på hvordan jeg egentlig kan få kjøpt og installeret spil over xbox live på xbox one. Har ikke funnet en løsning enda, for fungerer ikke med norsk bankkort ihvertfall.

 

Har Xboxen satt opp til at jeg er fra UK, dermed blir det GBP som er valuta.

 

Noen som vet hvordan dette kan løses?

 

Har selv tenkt på gavekort fra amazon.co.uk, fungerer dette?

 

Mvh

Kalletjo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan forklare i litt mer detalj hvordan man kan kjøp DLC/Spill til Xbox one?
Har prøvd å forandre adresse, men det er ikke mulig å velge annet land.

Man kan migrere til et annet land, men da må man være der i 3 mnd før man evt kan bytte tilbake.

Hvordan kjøper folk spill? KAn man kjøpe amerikansk gift card å redeeme det?

Lenke til kommentar

Jeg fant denne videoen på youtube. Den er på tysk, men det er ikke noe problem å skjønne hva du skal gjøre :)

 

Noen peiling på hva som skjer om du endrer tilbake adressen til norge? Mister du tilgang til spillene, tenker på MVa og den slags? Er det ett fett hvilken adresse du setter opp?

Regner også med at det er for sent å endre til US ettersom jeg nå er registrert i norge?

Endret av Sparrk
Lenke til kommentar

Jeg tror nok ikke MS kommer til å tillate at folk utenfor USA får kjøpe spill fra deres markedpass særlig lenge.

 

De taper jo enorme summer på at nordmenn f.eks kjøper spill der og ikke på norske Live.

 

Jeg tipper de stopper dette når de har lansert i alle landene.

Man får nok beholde de man har kjøpt men får ikke fjøpt fler.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Er ikke noe problem.. registrer ditt norske bankkort å skriv en fake amerikansk adresse/zipcode

 

Kjøpt 2 spill uten problemer

Jeg har en Xbox live konto som er registrert i under norge. Inne på xboxen står det US. Kan jeg prøve å legge til et kreditkort i storen med fake us adresse? eller må kontoen være registrert under us?

Lenke til kommentar

Jeg har en Xbox live konto som er registrert i under norge. Inne på xboxen står det US. Kan jeg prøve å legge til et kreditkort i storen med fake us adresse? eller må kontoen være registrert under us?

Ja, du kan det. Gå inn på games&apps/settings og ''billing'' til venstre i bildet der. Legg inn visakortet med din vanlige addresse, men med et amerikansk postnummer, amerikansk stat og telefonnummer.

 

F.eks: California som stat, 90006 som postnummer og 123 321 4321 som tlf nummer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, du kan det. Gå inn på games&apps/settings og ''billing'' til venstre i bildet der. Legg inn visakortet med din vanlige addresse, men med et amerikansk postnummer, amerikansk stat og telefonnummer.

 

F.eks: California som stat, 90006 som postnummer og 123 321 4321 som tlf nummer.

Fantastisk:) Takk! Så enkelt og genialt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...